Börja om.... Igen

Nu har vi inte skrivit på jättelänge, det är säkert ingen som läser vår blogg längre!! Men nu ska vi, eller i alla fall jag börja skriva lite oftare..

Nu sitter jag och kollar på VM- finalen i hockey mellan Ryssland och Canada nu står det 2 - 1 till Ryssland.
_______________________________________________________________________________________

Imorrn är vi lediga för att man gick i skolan i lördags. Fast inte jag för att jag var sjuk och så, har varit väldigt förkyld under veckan fast nu är jag bättre.. Ida har också varit förkyld, båda två har hostat hela veckan...

Vi har missat att skriva massa med saker, t.ex Ida har varit i London osv.

Nu ska jag fortsätta att kolla på hockey! MMIIIIIKKKAAAEEELLLLAAAA!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0