Dagen och lite till...

vad ska jag skriva..

jo, om min dag. Det började med att det var jätte mycket bil kö, och pågrund av det så kom jag försent. men, men någongång ska ju vara det första! :P Sen hade vi SO, lunch (Wok med kyckling) fysik, tyska och matte, och jag fick reda på tyska provet idag också och det gick bra. Denna dag pågick till 14.05..

Jag känner att detta var riktigt ointressant men jag visste inte vad jag skulle skriva så.. 


mästarnas mästare


Andra avenyn

 Ikväll så ska jag kolla på mästarnas mästare, det är faktsikt bra jag har nästan kollat på det varje gång så jag måste se nu till finalen. Sen ska jag kolla på Andraavenyn också, och det är spännande..

kram Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0