2008


2 skriver först ida sen mikaela..!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blogga -blogga
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga- hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope
4. Dog någon som stod dig nära?
nee - nej
5. Vilka länder besökte du?
danmark,usa och nån fler- danmark :)
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
någon - tror inte de
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
28 juli alltid syster <3 - 28 oktober
8. Vad var din största framgång 2008?
lärde mig att cykla haha vet inte -  Att jag vann 2 guld pokaler = )
9. Största misstaget år 2008?
vet inte - Att jag aldrig följde med Ida till hennes land <3 =P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja - Jaa
11. Bästa köpet?
det jag absolut ville ha - Alla köp var bra tror jag.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder!! - Kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
självklart! - Jaaaaa!!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
 if i were a boy och några till- I´m yours (James Mraz)  och samma som Ida och kanske någon till..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!!!!!!! - Ledsnare!!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
grönalund med S & M - Grönalund med I & S
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte - Vet inte!
18. Hur tillbringade du julen?
med min familj <3 - Pappa, Rasmus, Farmor, Farfar, Lars, Berith, Jesper, Jonatan.
19. Blev du kär i år?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! - MMMMMMMHHHHHMMMMMMMM! = P
20. Hur många one night stands?
HAHHA noll! - noll HHAHHHA!!
21. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru, HHAHA nee, Kanske AA - Samma här, hahha
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jaa - Jupp.
23. Bästa boken du läste i år?
(räcker det om jag älskar dig ?) - (Syskonkärlek) Tror jag.. 
24. Största musikaliska upptäckten?
vi båda är sämst på att sjunga hahahhaha!!!!
25. Något du önskade dig och fick?
jag fick mycket jag önskade mig .- Same here.
26. Något du önskade dig men inte fick?
en tröja - OC boxarna 3 4  = P
27. Årets bästa film?
kommer inte på namnet - vet inte, många har varit bra..
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
gick i skolan och va hemma jippie =) - Gick i skolan och hade halvstudiedag, sen med Ida och Sara..
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
många saker -  Jaaaa!
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
haha tjocktröja och jeans - HAHHA, typ samma här.
31. Vad fick dig att må bra?
vännerna - Min familj och mina kompisar.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
zac efron - Zac Efron
33. Vem saknade du?
en väldigt fin människa - Ingen, tror jag.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Många tror jag, jag vill inte säga så att jag inte glömmer nån.. - samma.


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

bra lista!

2009-01-07 @ 20:34:37
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: nicolina

tack ska du/ni ha. :D

2009-01-07 @ 21:42:41
URL: http://nookierealgood.blogg.se/
Postat av: frida

Åh,tack ska du ha! ;D

2009-01-07 @ 22:14:34
URL: http://frridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0