My day...

eyyyyyyyyyyyyyy, japp idag har det varit sovigt. I morse gick jag upp klockan (närdå) vet inte riktigt men typ halv åtta. Sen kom majkel vi åkte till skolan typ vid halv tio sen skulle vi gå promenad... (väldigt tråkigt) aa men i alla fall så gick vi i en timme typ. Vi åt korv och jag majkel och sara va vid vattnet och tog bilder sara blev en igelkott och jag en fisk hhahha.Vid halv 12 så gick vi hem till sara jag och majkel asså.. Där spelade vi guitar hero eller hur det stavas men jajaja. Majkel och jag åkte sen hem till mig och åt ??något?? tog bussen till badminton hallen och där spelade vi badminton så det här va min dag då^^ 
som alla redan vet så sover jag nu






Kommentarer
Postat av: DIANA

riktigt snygg bild!!

2009-01-24 @ 11:58:48
URL: http://propyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0