Halv nio till halv fyra.

Halv nio till halv fyra.

Först så hade vi Engelska, sen Biologi, Tyska, lunch, Svenska, livskunskap, matte. nu tror jag att jag fick med alla lektioner.

Sen hem.

Ikväll:
Ska jag träna på svenska prov, fast jag tror att jag kan det ganska bra..

och sen läsa i ca 20 min..

sen blir det väll TV ..

Och sen sova..

imorrn börjar vi vid 8 och den första lektionen är SO i typ 1 och en halv timme eller något! Jippie! *not*



Hittade en söt lten bild, på min hund! :D HIHIHIIHIHI

kram.


Kommentarer
Postat av: Annonsera.blogg.se

Nu har vi sparkat igång våran roliga köp och sälj sida!

Kom in och fynda, eller lägg ut dina egna annonser helt gratis!

Vi syns där!

2009-01-28 @ 19:07:21
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Linnea ;>

naw, vad söt hund ^w^



tack så mkt :)



idag har jag bara varit i skolan och hunnit hem till datorn :D dudå?

2009-01-30 @ 17:16:04
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0