dennadäraboken.

Sitter här och äter Daimtårta.. Mummsigt

Imorrgon börjar jag 9.10 skönt med sovmorgon. ! =D Jag måste läsa ikväll, 5 minuter för jag läste i en kvart imorrse, För vi har e´n sånndär läsvecka fast vi ska hålla på i en månad så det blir väl en läsmånad istället, men iallafall så ska vi läsa 10 min början av den första lektionen, och sen läsa 20 minuter hemma..
Vår svenskalärare har valt en bok som heter
"Pojken som sov med snö i sin säng" (Jag tror att den heter så).
den är ialla fall dåligt tycker jag, Jag har inte så mycket kvar i boken och det har typ inte hänt något !

Kramkramkramkram.





Kommentarer
Postat av: Maria Vethe

"MEIN KAMPF MOT ISRAEL"



Idag skänks mina tankar åt det judiska folket som för bara några tiår sedan blev offer för en grym idèologi med Adolf hitler i täten.



Människors likavärde upphörde att existera och kvar stod tyska läkare som jämförde judar med hundar i ett uppriktigt försök på att försvara sina omänskliga förskningsprojekt.



Idag gråter jag med de 6 miljoner judar som förintades som följd av antisemitismen, nazismen och ett rådande judehat. Tårarna triller lite extra just därför att judehatet aldrig upphört existera, utan lever i bästa välmående den dag idag.



Att kyrkor etc. valt att fega ur och därmed låta bli minnas dom oskyldiga som alla numera överivrrigt kämpar för i nutidens "Mein kampf Mot Israel", är horribelt och förtjäner ingen respekt överhuvudtaget.



Maria Vethe

2009-01-27 @ 19:59:14
URL: http://mariavethe.blogg.se/
Postat av: mikaela

men då ska jag tipsa dig!!

TWILIGHT SERIEN:D om du vill fråga och veta mer så har jag en frågestund juust nu, kram!

2009-01-27 @ 21:09:51
URL: http://mikaelahamze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0