20 frågor.

Det är 2 som skriver först Ida sen Míkaela! :D


1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?
håret typ eller nåt - Håret.
2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

I något varmt land - Samma
3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

 vet inte - Vet faktiskt inte..
4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

vet inte - =S vet inte..
5. Prenumererar du på någon tidning?

Nej - Jaa
6. Vad fick dig att börja blogga?

Kul? - för att jag ville.. ???
7. Har du några stora planer detta nya år?

Åka Utomlands - Utomlands, I hope..
8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

?? - Vet inte vad det är!?
9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

 cancerfonden eller något för barn kanske - cancerfonden eller rödakorset
10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

fiskar, kanin - Hund, Katt, Ankor och Fiskar =P
11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Den tid där jag vill vara - Stanna där jag är!
12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

En skrivbok - Något sånt..
13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

SO - SO (är fortfarande)
14. Har du några inplanerade resor det här året?

Jaa - Jag tror det. =P
15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

rider men det vet ni nog , vet inte mer - Har handicap 13,1 i Golf,  sen vet jag inte..
16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Nej boring - Har gjort det någongång kanske..
17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

kanske - kanske
18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

jag har varit singel i typ några år - Samma.
19. Svär du ofta?

haha - Om det behövs =P
20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
stranden - Stranden ;D


Kommentarer
Postat av: Manar

SV: Aa, sant sant..



- inte mycket faktiskt kom precis hem från skolan. Slutar ganska sent på måndagar. Har inte hunnit göra så mycket mer. Ni då =)

2009-01-12 @ 17:22:05
URL: http://akiila.blogg.se/
Postat av: Linnea ;>

roligt med frågor och svar :)



sv; varsågod :)

och tack själv ^^,

2009-01-12 @ 17:23:17
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: JONNA

Sv: så lite så :)

2009-01-12 @ 18:05:24
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv jag har bara jobbat hela dagen och slutar äntligen nu kl 8 =) sj då?

2009-01-12 @ 19:48:34
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Sofi

;) Kul att ni ville vara med!

2009-01-13 @ 17:57:06
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0