Fredag var det..

idag farmor och farfar... det va kul men om man har kalla tygskor så kan det vara lite kallt men det funkar.
Ska göra läxor men jag orkar inte så jag ska sova  istället va vaken å kolla på läskiga filmer i förrgår och idag gick jag upp tidigt för att jaa du vet du ser första meningen ...

Imorgon så har vi slöjd sista timmen i typ 2 timmar jag och min mentorsgrupp har sy haha vår lärare är lite skummmm.
Vi gör kuddar och ska göra typ nåt som heter lappteknik eller nåt. Jag ska ha svart baksida och rosa ELLER orange på det "översta". Men ialla fall förra måndagen var jag ju sjuk så jag måste jobba bra hahaha ne men vi har inte så  många veckor på oss. Sen ska jag och milla bråka om en plats hahaha det ska vi se hur det går.
Jag ska i alla fall vinna och alla hejjjar på mig såklart ,,jag vet.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0