Oupps!

Idag har det varit en bra dag jag slutade kl.12 för vi hade halv studiedag.När jag och sara satt och väntade på bussen kom en annan buss och gissa vem som kom ut ,, jo Loulou från idol.Jag och sara satt bara och gapade för att vi blev så överraskade  oupps!
Sen åkte vi hem till sara och där gjorde vi ingenting typ och sen bakade vi kladdkaka jag skulle igentligen hem men jag fick ta två bussar senare så jag skulle kunna äta kladdkakan.Jag gick till bussen och såg att det var någon som stog där som jag kände igen men jag kunde inte komma på vem det var,, sen började personen gå mot mig och då såg jag att det var min kusin.!
Jag blev jätteglad för jag brukar inte ha någon att prata med på bussen , så jag fick sällskap ända hem!  :D
När jag kom hem fick jag pannkaka och sen gjorde jag några läxor.
Jag tycker min dag har varit helt knäpp men jag tycker att den har blivit lyckad i alla fall
Hur har din dag varit? kommentera!

Jag ska också säga förlåt till mikaela för jag kommer inte att orka göra din överraskning sorry <3

// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0