INGET ATT GÖRA

Hejsan, Hejsan! Just nu har jag inget att göra. Mamma tyckte att jag skulle baka banankaka idag så varför inte?! Jag brukar inte gilla banankaka men den blev faktiskt jättegod! :D Sen har jag också bakatkladdkaka :D Jag har bakat så mycket idag, för att imorrn så kommer lite släkt hit.

Imorrse när jag hade varit ute och gått så sa jag ju att jag skulle lägha ut lite bilder, med det fungerar inte! Jag vet inte varför men här kommer en gamml bild istället..



Detta är en bild, från förra året när jar var ute och gick med Mamma.

Idag har jag också varit inne www.igtestet.se när jag inte hade något att göra.. Jag har IQ 116 :D
Rasmus har 101, Mamma, 107! Jag har bäst IQ i familjen! Hhaha :) Ajjja kanske skriver ett till inlägg senare!
MIKAEEELA :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

I inlägget låter det som om jag varit ute och gåt med en hund istället för med Mamma! Hhaah <3

2008-11-22 @ 16:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0