OMPROV!

Halloå
Idá har jag inte gjort så mkt vaknade 11 ,Milla och Sara sov hos mig igåår (ifall någon undrar)
Jag/ vi åt frukost vid 12 och jag gick sedan och duschade när milla och sara hade gått hem ,,sen kom sara till mig (igen?) och vi passade min lille bror.
Nu har vi typ fest med några människor men jag blev trött och nu satte jag mig vid datan... jag undrar när alla människor ska gå hem för nu är jag så trött så om jag sätter mig i soffan kommer jag att somna.

Tänkte bara berätta en sak om musik provet haha HELA vår klass kommer att få göra omprov  jag vet inte men det var några som hade dåligt resultat och då tyckte vår musiklärare att alla skulle göra omprov så nu måste man plugga igen för jag lovar att jag kommer glömma bort allt till på fredag suck*
Jag skulle ju också berätta hur det gick för mig och det gick väl bra förutom att jag blandade ihop två saker på två uppgifter så det kanske är bra att alla ska göra omprov så att man lär sig ???

harebra /ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0