Skolan

Sitter här i skolan med sara och mikaela vi har precis haft engelska och vi gkorde korsord till varandra det var lite yellow. Nu ja eller strax om 15min ska vi ha No-fysik Jag och milla har ju redan redovisat våra arbeten så vi ska bara sitta och lyssna och inte göra någonting alls. däremot ska sara redovisa sitt arbete om kometer och meteorer tillsammans men Johan. 
 
vi får hoppas att sara lyckas bra med sin redovisning! Mikaelas (min) redovisning blev däremot inte så bra pga av en sak.. som inte ni får veta haha.Det var inte mikaela som gjorde redovisningen dålig utan pga en annan¨.
Senare idag blir det franska/ tyska, svenska och livskunskap.

miid / mikaela ida och sara! :D

Kommentarer
Postat av: Grogge den gråa apan :P

hej på er:D

2008-11-12 @ 09:43:00
Postat av: Johanna

Heej, fin blogg ni har! Kan ni hjälpa mig med min?! det skulle vara jätte snällt! pussar pussar <3

2008-11-12 @ 20:26:42
Postat av: Yazmina

Heej! kul med fysik!? :P Fin blogg föresten!

2008-11-12 @ 20:28:17
Postat av: Miid

hejhej, va kul att ni tycker om våran blogg!

vad heter ni på bloggen då??

2008-11-13 @ 16:43:49
URL: http://miid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0