provet=dåligt

Ja, idag var det ju prov sista lektionen! Det gick jätte dåligt tror jag! För jag var typ osäker på nästan varje uppgift..
Jag vet inte varför det gick så dåligt för jag hade ju tränat jätte mycket och jag kunde ju allt kvällen innan..
men men, det kanske inte gick så dåligt som jag tror att det gjorde?! Jag får väl hoppas på det bästa.
Hoppas att jag får godkänt ialla fall så att jag inte behöver göra om prov.. :(

Ajjja, strunt samma jag ska inte tänka på det mer.. för att imorrn så kommer jag ha jätte kul!
För att jag och Sara ska sova hos Ida imorrn och vi ska vara själv hemma, och vi ska laga mat själva också vi får se hur den maten blir! Förhoppningsvis god. ;D
Nu ska jag fixa i årning mina saker tills imorrn! Skriver som Ida det KANSKE blir ett till inlägg sen! miid / Mikaela

Kommentarer
Postat av: fialisa

Heeeeeej gumman!



Provet gick säkert jätte bra gumman lilla! <3<3

Ha en jätte bra dag gumman.



Jag älskar er <3 /// FIALISA



2008-11-13 @ 21:12:46
Postat av: Gustav <3

Tja!



Ska vi ses snart?! <3

2008-11-13 @ 21:14:20
Postat av: Emelie Olsson

Hej, fin blogg ni har! ;D

Ha en trevlig kväll! och lycka till i skolan imorrn! puss och knull

2008-11-13 @ 21:45:59
Postat av: Ida o Mikaela

Hej Gustav och tack för (alla) kommentarer.

Vem är du och varför vill du träffas?

Ha det bra så ses vi snart perhaps!

2008-11-14 @ 18:41:00
URL: http://miid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0