Dagen började..

Dagen började med att jag vaknade vid 9.15 ungefär. Första lektionen hade vi kemi! :) Idag så fick vi testa att tända på en gastub eller vad det var. Det var faktiskt roligt men ändå lite läskigt för att det blev sån stor låga på elden!
Sen hade jag Tyska och sen SO. På SO:n fick vi kolla på en film.

Efter skolan så gick jag hem till Sara. Där tränade vi på svenskaprovet som vi ska ha imorrn!
15.38 gick tåget som jag skulle ta. När jag var på stationen så skulle jag vänta på Rasmus och tack vare honom så missade vi tåget! GRRR.. Så då gick tåget 53 istället. Och jag som var jätte hungrg gick och köpte ett äpple! ;D

Jag skulle igentligen ha träning idag, men det blev inte så för att jag har ont i halsen + att jag måste träna på svenskaprovet och dusch. Jag kan provet ganska bra, men det känns ändå bättre att stanna hemma och träna mera på det! :P Sånn är jag.. Nu ska jag träna på provet och sen duscha. Jag får se ifall set blir något TV tittande ikväll..
MIKKKKAELAA


Kommentarer
Postat av: gustav

Hej, jag skulle ju ha ringt dig idag.. men det blev inte så för att jag skulle ha träning och så blev det mycke i skolan! <3<3<3<3 gånger 100000000

2008-11-18 @ 17:29:38
Postat av: Ida

Hallå du sa ju att du skulle ringa mikaela, hon kanske blev ledsen nu eller hon kanske tror att du är oseriös. haha

2008-11-18 @ 17:44:16
URL: http://miid.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha, självklart Ida! <3

2008-11-18 @ 18:08:16
URL: http://miid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0