2 veckor för sent.

Sitter här och är jätte trött, Idag har vi firat mig i och med att jag har fyllt, lite sent men ändå! :P
Det kom vänner och släkt,
det kom mer folk än väntat.. Men vad gör det? ;D
Jag fick massor pengar och 2 presentkort på Ginatricot, det kan inte bli bättre!
Nu har alla gått hem i alla fall. Det brukar bli senare,
men det gjorde ingen för min del för att jag har varit jättetrött hela kvällen!

Imorrn är det inget planerat, Kanske ringer Ida eller Sara.
Eller så kanske jag ska åka till ginatricot
och handla upp mina prsentkort.
Nu när jag sitter här och tänker så har jag jätte mycket jag borde göra
imorrn istället för att åka och shoppa. Så jag får se vad som händer imorrn! ska gå och lägga mig nu så
GODNATT!   miid / Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej hej!

Vad trevligt med ett släktkalas! ;P

Fin desingn föresten! kram

2008-11-16 @ 10:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0