EN JOBBIG FREDAG.

Vaknade för ca 2 timmar sen, men igår hade jag svenskaprov och matteprov, Matteprovet gick jätte dåligt.
Svenskan gick bra tror ja, faste det var inte direkt ett prov man skulle skriva en berättelse, sen hade jag musikredovisning :P det gick JÄTTEDÅLIGT! Jag läste JÄTTE FÖR SNABBT!  För att, jag tror att det var för att jag hade tränat så mycket på den så att jag kunde den utan till, men jag ville endå ha ett papper och läsa på, så då blev det att jag läste innantill och jag kunde ju texten så bra så då blev det att jag läste förtokförsnabbt. men men, nu är det avklarat iallafall, och det var ju inte själva grejen att man skulle säsa lagom snabbt, tydligt och högt. Det var ju att man skulle ha bra fakta och bra musik exempel.. och vi fick ändå 4 4 3 av 5 så det var väll ändå okej, så jag ska nog ändå vara nöjd. :P
Ajja, jag vet inte vad jag ska göra idag. miid / mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0