Jo

Nu ser jag en lugn och skön helg. Nu äter jag godis lyssnar på music och jaa javenne och någonting mer haha. Jag har bränt mig på min choklad som jag gjorde till mig för ett tag sen aoutsch fett ont det bara brinner i munnen känns det som. Det snöar ute VARFÖR? jag vill att det ska bli sommar!! Aja det är som det är.. Imorgon ska jag träffa millai nnan hon åker iväg från mig i en vecka :´( det är faktist synd om mig känn dig redan saknad milla!!

Jag ska också berätta att jag har blivit boxare haha vi har haft det på gympan nu i 2 dar haha kul med sara : D
Nu ska jag göra annat skriver mer sen
ida <3

Kommentarer
Postat av: Patricia

vad blev de av den tredje människan då? jag kommer inte ihåg vad hon hette men det har inte skrivits nåt om henne. Är hon inte med er längre+

2009-03-27 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0