Vet inte vad jag ska skriva :P

Hej hej! Idag så var det en skön dag många håltimmar och på Livskunskapen så fick vi gå och köpa glass med våran mentor! Jag vet inte vad jag ska skriva för att Ida har ju typ skrivit allt redan! :P Vi slutade 14:15 idag tror jag, då jag jag hem till Ida med Sara, vi satt mest vid datorn och spelade winter bells :P det är faktiskt ganska kul!
Sen vra det meninge att jag och rasmus skulle åka tåg hem till mamma, men rasmus hade massa saker han skulle hämta så Stefan fick hämta oss hemma hos pappa, så det var skönt! :P Ska kolla på OC sen, men nu ska jag läsa lite ur våran bok vi fått i skolan imorgon när kriget kom! I och med att Ida har lagt in en bild så måste jag ju också göra det!
miid / mikaela 
                                                                                 

Detta är ut av Parga där vi var 2007, det är jag som har fotograferat! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0