Orkar inte packa..

hejsan svejsan ,,

Nu sitter jag här och har massor att göra men jag ORKAR inte.
Jag ska till pappa på höstlovet (imorn) och en vecka efter så jag måste packa...
Jag har inte varit hos honom på 2 veckor nu.
Men om 2 veckor kommer jag tillbaka till mamma igen.
På höstlovet ska jag vara på landet med Mikaela och bara ha det skönt och äta massor av godis haha jippie.
Jag hoppas jag får låna nån häst också kanske Emma igen hon är travare och jääätte pigg har ridit henne en gång och hon är skit cool haha. 
Eller så blir det Helga eller Nektar nordsvensk eller fjording :)

Nu ska jag se om jag orkar göra nåt mer med packningen har bara tagit fram 2 tröjor så det är ganska mycket att göra.
Hoppas alla får en bra dag bloggar sen

miid /// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0