Måste också packa!

Hej hej! Vaknade sent idag! 11.10 SKÖNT :P Jag har inte sovit så länge på jätte länge!! :P jag måste också Packa jag ska till pappa på landet! sen på tisdag ska jag hem för att på onsdag ska jga till ida! Längtar, <3 Jag läste på idas inlägg och såg att hon hade skrivit att hon kanske skulle rida :S :P Det kanske blir kul att testa att rida. Jag har inte ridit på jätte länge! jag kan typ inte rida ens men jajja. Jga får se om jag vågar!  :P det blir säker kul! Ida får lära mig!
Jag vet inte än vad jag ska ta med till ida! Jag får ringa henne senare idag eller imorrgon!

Jag vet inte vad jag ska göra idag?! Jag ska nog hjälpa till att gräva litte vi håller nämligen på att gräva en damm till våra ankor! :P Stefan har tagit hem en grävmaskin från sitt jobb så alla i famijen sitter och gräver! :P Det är svårt men kul! men ändå! :P Hahahh ; D Jag får inte glömma att Andra avnenyn är ikväll också det får jag inte missa! Kanske sriver ett inlägg ikväll också! miid / Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0