Kill och Tjejnamn ; D

hej hej! Jag har extremt tråkigt jag har inget att göra! Jag var inne på birthday.se och hittade alla vanligaste tjej och killnamn. Detta är Top 20.

KILLNAMN:                                                  TJEJNAMN:
1. Erik                                                          1.Maria
2. Lars                                                         2.Anna
3. Karl                                                          3.Margareta
4. Anders                                                    4.Elisabeth
5.Per                                                            5.Eva
6.Johan                                                       6.Birgitta
7.Lennart                                                    7.Kristina
8.Nills                                                          8.Karin
9.Jan                                                            9.Elisabet
10.Olof                                                        10.Ingrid
11.Gunnar                                                  11.Marie                                                     
12.Sven                                                       12.Christina
13.Hans                                                      13.Marianne
14.Mikael                                                    14.Linnéa
15.Carl                                                        15.Kerstin
16.Peter                                                      16.Sofia
17.Bengt                                                     17.Lena
18.Åke                                                         18.Helena
19.Fredrik                                                   19.Inger
20.Göran                                                     20.Johanna

Det Fanns upp till 100 Jag fanns inte med på listan som top 100 Jag låg som typ 250 någonting tror Jag :P
Ni kan själv gå in och kolla på vad ditt namn ligger på denna hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0