Grrrrrrr.. : (

Hej, sitter här och trodde att Tack gode gud skulle börja 20:00 men såg att det började 21:30 Grrrrrrrrr.....  :(
Finns inget på tv som är roligt! :( Har precis kollat lite på Stjärnor på is men jag gick och satte mig vid datorn istället för det är så otroligt dåligt tycker jag! Så jag vet inte vad jag ska göra, Jag borde igentligen sätta mig och läsa nu när jag inte har något att göra men jag orkar inte! Jag får göra det imorgon istället jag är på sida 188 och ska läsa till 200 tills på onsdag, Det är inte så mycket igentligen men än då! ; P Jag sitter här ialla fall och äter godis och spelar lite spel och lyssnar på musik! ; P Jag längtar tills på Onsdag då jag ska följa med Ida till hennes land, Det ska ialla fall bli kul så det ser jag fam imot! Jag vet inte hur länga jag stanar där jag tror att det blir typ till Fredag eller Lördag eller något! :P
Hej då! Jag får se i fall jag orkar skriva något till inlägg ikväll innan jag går och läger få se!  miid / Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0