Glass med mentorsgrupp :D

hej hej alla!!

Idag har vi haft håltimme på engelskan och vi hade prov i fysiken. Provet gick jätte snabbt så då fick jag också håltimme.
Sen hade vi typ franska och innan lekte jag sara och mikaela korragömma eller vad det heter i hela skolan haha vi sprang runt och hade jäättte kul hahha.På svenskan fick vi veta att vi skulle ha prov och det va ju inte kul men jajajja.
Sen hade vi livskunskap och då gick vi och köpte glass för vår mentor sa det för att vi hade gjort en lek och klarat till 30 (men jag orkar inte förklara vad man gör).
Det var gott och några köpte jättestora paket med glass haha det såg lite roligt ut när de skulle äta upp det för det var ju så mycket :D

miid  /// ida




Detta är det coolaste stället jag lovar !! hahahaa<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0