Inget planerat! :(

Hejhej! Jag Mamma rasmus och mormor ska snart ut och gå med Gunvald! Vi ska gå långt tror jag! Jag har inget planerat idag få se vad som händer ska kanske till någon på kvällen med Familjen det brukar bli så på lördagskvällar! Hahah :P Det är "Tack gode gud" ikväll också 20:00 eller 21:00 vet inte riktigt! Men ska i alla fall se det tror Jag! det är kul! ; D Jag får se om jag läser något Idag vet inte om jag orkar! :P Det är ju Lördag så det är tvecksamt om jag orkar göra ngra läxor idag!! :P miid / mikaela  <3
              
                 
                                                                          
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0