Äntligen!!

hej hej


Nu är det klart,, Mikaela är hos mig.

Vi har inte hunnit gjort så mycket bara kommit ut eller nej vi har ätit scones och druckit te det var mums.
Inatt kanske det blir några inlägg vi vet inte riktigt men just nu är det (planerat) så.
Nu sitter vi här och skrattar åt ingenting eller jo åt en rolig kommentar av mikaela som jag inte tänker skriva ner...
Vad händer på halloween ???, vi ska inte göra nåt spec tror jag men eller kanske jag vet inte,,, vi kanske ska klä ut oss till MONSTER och springa runt och skrämma folk men det beslutet får vi fatta senare.
Roligt,roligt hoppas ni har det lika bra som vi ikväll men det tror vi inte att ni kommer ha mohahahaha.
Nu tycker vi att det spårar ut totalt men här kommer en hund (mikaelas) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0