AA på söndag :D

heeeej alla!

NU har jag ätit middag, det var gott.
Nu ska jag läsa (imorgon när kriget kom) som vi ska läsa.Vi har fått den av vår svenska lärare.
Min bok håller på att gå sönder men okej då jag får väl "tepa" (som min lillebror alltid säger) den.
Jag är på sida 98 tror jag och boken har 252 sidor.
Jag vet inte om jag bloggar mer idag men jag får se.
Jag skulle se andra avenyn idag men jag har redan sett alla avsnitt på datan,, jag längtar till söndag då kommer nya mohahhahahha !!! :D

Jag hoppas att Mikaela bloggar sen så ni också får höra av henne !! :D


 miid /// ida


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Längtar också till på söndag! <3 ( :

2008-10-21 @ 20:06:21
URL: http://miid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0