Something i will tell you!

hej hej,,¨
Idag har jag inte gjort så mkt suttit vid datan och gjort läxor typ inte så kul men jajaja,
jag ska berätta en sak hahaa jag var inne på msn och en tjej började chatta med mig ,,jag har inte träffat henne eller snackat med henne på jätte länge så jag blev lite förvånad + att det hon skrev till mig skulle hon  skriva till någon annan så det blev lite konstigt. Efter ett tag börjar en kille ch med mig som jag inte heller har snackat eller träffat på jätte länge och jag ba ööö vad händer sen blev jag sur på honom  för han var dum jag säger bara idiot (om du läser detta din jaa jag vet inte vad) jaja nu ska jag göra nåt annat!
hej svej IDAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0