bonjour

ååååååå ett inlägg som igentligen inte bör finnas för jag ska göra läxor som jag aldrig börjar med.

LITEOMDAGEN: Mötte milla när jag gick av bussen gick till skolan med henne hämtade ut böckerna kollade på tavlan då fick jag reda på att det inte va nån engelska SOFT men jaja. matte ,mentor,mat,bild haha, sen kom den 2 timmars långa slöjden med värsta läraren i världen satt bara där. Sen gick jag och milla och hämtade våra pennor och då fick jag höra lite skvaller kulkul :)

nu ska jag göra en läxa som jag inte pallar att göra och senare ska jag väl typ duscha.

imorgon blir det svenska 08:00 halvklass och sen blir det so i 2 timmar tills vi ska äta och på so:n ska vi typ ha rättegång haha.

hoppas ni haft en bra dag?!

kramisar idaaa



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0