Vi får som vi vill!

Innan musiken idag så satt jag sara och mikaela och väntade på vår musiklärare för vi ville förklara att vi ville ha redovisning tillsammans och till slut kom han och då frågade vi och då trodde vi att han skulle säga nej och det gjorde han också men när alla skulle säga vilken artist man skulle ha (när lektionen hade börjat) var det min tur att säga (alla hade sagt utom jag sara och mikaela) och då sa jag att jag ville ha beyoncé eller pink och så sa jag att jag ville vara med sara och mikaela och då frågade han hela klassen och då sa observera! nästan alla ja och det var ju bra. Mohahaha vi får som vi vill vi får som vi vill :D

Syster och jag bakade idag kladdkaka med marabou (mjölkchoklad) i ,den blev jätte god !
det kanske kommer bild senare om jag orkar !!!!

IDAAAAAAAAAAAAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0