VINTER & SOMMAR

Igår så sommnade jag sent, så jag vaknade inte förns12 idag. Idag har det snöat jätte mycket och så har det blåst,
SÅ PÅ MARKEN LIGGER MASSOR MED SNÖ!! Jippie!  När jag kom upp imorrse så satt mamma stefan och fika. Så jag åt 2 mackor och kladdkaka till frukost idag! :P Sen så typ vid halv 2 så skulle vi till Stefans mamma och pappa och äta lunch, där blev det pannkakor och sylt. Så det har inte varit så nyttigt idag! :P Sen när vi skulle hem från dem så fick vi gå, för att hans pappa skulle ha bilen eller något.. Det var kallt att gå, för att jag hade inte så varma kläder med mig för att gå i snöstorm. När det är så här kallt så längtar man faktiskt tillbakca till sommarn, även fast det är mysigt med snö..


Bilden är tagen ut av mig!! ;D Det är ifrån sommras när man låg på stranden! ;D Så skönt det va! :P

Det var meningen att jag och rasmus skulle till pappa idag, men vi får åka dit imorrn istället för att mamma vill inte köra när det blåser och snöar, och det är halt på vägen.. Ikväll är det Andraavenyn och Ensam mamma söker, båda programen är kl 8. På ensam mamma söker så är det "final" eller vad man ska säga, "mamman" ska välja sin blivande man. Så det måste man ju se, sen på andraavenyn så är det ju lika spänande som vanligt. Kanske skriver ikväll.
 // Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0