Musik & Idrott

Har precis tränat på musikprovet, jag tycker det fungerar bra. Det är fortfarande saker jag är osäker på, men nu har jag ialla fall gjort mitt bästa, så om det inte går bra så struntar jag i det för jag har tränat jätte mycket och värkligen försökt att förstå även fást det inte går så bra! :P Imorrn börjar jag 8.10 första lektionen är idrott, på schemat stog det att vi skulle ha bollekar tror jag! Och på Fredag ska vi ha kondition.. nu har vi haft kondition i 2 nästan 3 veckor! Jag orkar inte mer Kondition!! :( Vår idrottslärare kör slut på oss. Ajjja, ska gå och kolla på Sex and the city och vila mitt huvud från musik..


Kommentarer
Postat av: Gustav

Hoppas att musikprovet fungerar bra.. <3<3

2008-11-19 @ 20:40:13
Postat av: Sara

hallå kan du ge henne ditt nummer? skicka bara ett tomt sms eller skriv gustav i det så får hon ju ditt nummer utan att du har gett ut det här... /sara

2008-11-20 @ 15:56:17
URL: http://miid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0