Ja, som Ida skrev har vi haft omprov idag! Jag tror det gick sämre denna gången än förra gången! :P
Men aja, jag försökte ialla fall göra mitt bästa. Sen fick vi reda på att vi ska ha redovisning om en artist eller ett band eller något. Det dumma med redovisningen är att man får var max 2 presoner som redovisar.  Och jag Ida och sara vill göra det tillsammans!! :( :( :( Så imorrn på musik lektionen ska vi smöra lite för vår lärare!  ;P
Hoppas att han förstår oss! :D Efter skolan så hjälpte Jag Ida och Sara, Nikki och romina hitta till en affär..
Sen fortsatte vi hem till Ida och där var vi inne på daton. Sen när jag hade varit där typ inågon timme så tog jag bussen till tåget, där jag också mötte Rasmus. Så nu är jag hemma och har precis ätit hemmagjorda köttbullar med sås och potatis! Idag ska jag inte göra några läxor tror jag, eller jag kanske ska säga idag kommer jag INTE göra några läxor, för att jag orkar inte helt enkelt. Imorrn har vi svenska också där vi ska prata om boken jag har läst under en lång tid. Det kommer nog gå bra hoppas jag! :P Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. miid / Mikaela

Kommentarer
Postat av: gustav

hej, här e den! ADDA den så kan vi snack på msn istället!

2008-11-20 @ 19:16:34
Postat av: Mikaela

hahha, det är ju det vi har försökt säga hela tiden! Men vad är din msn då? :S

2008-11-20 @ 19:18:49
URL: http://miid.blogg.se/
Postat av: gustav

jag kan inte vara inne på den nu för att min syrra är inne på den på andra datan!

2008-11-20 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0